Neapykantos kalba | Kokios turi būti pasekmės? | Spręskite patys || Laisvės TV

  • Paskelbta Prieš 17 dienų

    LaisvėsTV

    Trukmė: 1:14:11

    Atrodo, kad pandemija, karantinas viešosios erdvės diskusijas itin sujautrino, padarė labai piktas, su daugybę įžeidimų, niekinimų ir neapykantos.
    Seime užregistruotos pataisos, kurios dalį atsakomybės už neapykantos kalbą perkeltų iš baudžiamojo kodekso į administracinių nusižengimų kodeksą. Dalis visuomenės tam priešinasi, nes nerimauja, kad neapykantos kalba prisidengiant bus ribojama žodžio laisvė.
    Ar tokios baimės pagrįstos? Kas yra neapykantos kalba ir kaip su ja kovoti?
    Apie neapykantos kalbą tiesiogiai diskutuojama šios savaitės „Spręskite patys” laidoje, prie kurios vairo pirmą kartą stoja ketvirtasis vedėjas - Ignas Grinevičius.
    Laidoje šia tema diskutuos - Seimo nariai Tomas Vytautas Raskevičius ir Matas Maldeikis, filosofė Nida Vasiliauskaitė ir tinklaraštininkas Ričardas Savukynas.
    Stebėti laidą, dalyvauti diskusijoje, užduoti ir reitinguoti aktualiausius klausimus galite specialiai šiai laidai sukurtoje platformoje: www.laisves.tv/spreskitepatys/

    Su Jumis mes galime daugiau!
    Skirkite savo 1,2% VšĮ „Laisvės TV“: remiu.laisves.tv
    ✅ Palaikote „Laisvės TV“ idėją?
    Prisidėkite prie mūsų veiklos Laisvės TV Patreon platformoje - www.patreon.com/laisvestv
    #LaisvesTV
    ___
    🔥FACEBOOK „Laisvės TV“: laisvestv
    🔥INSTAGRAM: laisves_tv
    🔥LTheat SUBSCRIBE - bit.ly/PrenumeruokLaisvesTV
    🔥SPOTIFY Podcasts - bit.ly/LaisvesTVSpotify

manologitech
manologitech

GĖDA, kokie tendencingi atsakymai. Kur galimybė rinktis variantą "neapykantos kalba tai žodžio laisvė ir už tai neturi būti baudžiama" ?

Prieš 5 dienų
manologitech
manologitech

Labai patiko Nidos kalba.Šauni protinga moteris

Prieš 8 dienų
Pijus Bacevicius
Pijus Bacevicius

komjaunuoliai ple... aš jums tai išrėžčiau į akis

Prieš 9 dienų
Lietuvos Balsas
Lietuvos Balsas

Nebuvo pasirinkimo ar išvis reiktų bausti. Aš pats iš savęs galiu pasijuokti, todėl kažkokia ''neapykantos kalba'' man yra svetimas naujadaras ir tiktų tik ypatingai įžeidiems žmonėms, pasak psichologų, seksualinėms mažumoms, kurios nori primesti taisykles, kaip su jomis reiktų bendrauti. Tikiu, kad šis absurdas taip ir liks popieriuje, kitaip teisėsauga įklimps į savo pačių išsikastą pelkę.

Prieš 10 dienų
Martynas Plukys
Martynas Plukys

"Gerais norais kelias į pragaras grįstas"... reiktu uždrausti socialinius tinklus ir interneta, ir automobilius, ir ligas, ir pykti, ir ...

Prieš 12 dienų
Martynas Plukys
Martynas Plukys

Laisvės TV bankrutuotu :D... ir milžiniškos išlaidos teismams, advokatų rojus :D...

Prieš 12 dienų
edvardas brazauskas
edvardas brazauskas

Mursto neapykantą Laisvės partija su Armonaite priekyje , šitą propogandinę televiziją uždrausti !

Prieš 12 dienų
Laima Androsova
Laima Androsova

SVAJOKLIAI JUS.

Prieš 12 dienų
petrasb1
petrasb1

Neapykantos kalba nėra jausmas. Nesutinku su Nida. Lygiai kaip ir prievartavimas nėra meilė, nors galbūt prasidėjo ir nuo visai pozityvaus jausminio spektro. Kalba, visų pirma, jau yra veiksmas. Viešai išsakyta kalba yra aiškiai apčiuopiama, todė nesuprantu, kodėl jos negalima patikimai įvertinti. Juk kalba tam ir yra, kad vienas kitą suprastume ir reikštume savo mintis. Tai kaip čia dabar filosofė teigia, kad kalbos negalima niekaip pamatuoti ar nustatyti. Kalbos pati idėja ir yra supratimo tikslas. Jausti yra žmogiška, bet tikrai ne kiekvienas jausmas virtęs veiksmu tampa visuomenėje toleruotinu dalyku. Kaip pavyzdį galite paiimti kad ir viešą nuogumo demonstravimą. Joks kitas amuo juk nėra nei liečiamas, nei jam daromas koks fizinis poveikis, bet mes juk neleidžiam visiems nuogiems vaikščioti ir už tai yra administracinė atsakomybė ir nuobauda. Panašiai ir su neapykantos kalba - ji sukelia trintį ir nepasitenkinimą visuomenėje, daro didelį psichologinį poveikį tiek neapykantos skleidėjo klausytojams, tiek objektui. Žodžio laisvė nėra absoliuti (neturėtų būti), bet Lietuvoje ji praktiškai pasidariusi absoliučia.

Prieš 12 dienų
Lithuanian Bear
Lithuanian Bear

KomunizmoTV

Prieš 13 dienų
prison9865
prison9865

as kai pirmoj klasej buvau, geresnis filosofas buvau

Prieš 13 dienų
Zyg Mil
Zyg Mil

- Seneli, kada tu pirmąkart pasibučiavai? - klausia anūkas. - O, tai buvo seniai, dar antrojo Pasaulinio karo metais... - Su mergina? - Na... fronte pasirinkimas nedidelis...

Prieš 13 dienų
Vytas R
Vytas R

Uau kokia puiki laida: nesitikejau pries ja, kad jos metu gana 180 laipsniu kampu savo nuomone pakeisiu. Patiko Ricardo tikslumas bei Nidos platus, pilni poziuriai. Kiti du pasnekovai smarkiai nuvyle, net mano anksciau tureto poziurio negalejo padeti issaugoti. O siaip man vienas zodis uzstrigo: Tomo Vytauto pasakyta “empatija”, t.y. jos trukumas tam tikrom zmoniu grupem. Per daug mes nesuprantame kai kuriu mazumu. Tik cia ne tiek istatymus reikia beviltiskai, beprasmiskai ir zalingai keisti, bet daugiau skirtingas puses isklausyti ir normaliai kalbetis.

Prieš 14 dienų
Morsik
Morsik

Tokie Seimo nariai, kaip Maldeikis, gerai parodo kiek yra supuvusi Lietuvos politinė sistema.

Prieš 14 dienų
Dainius Happy
Dainius Happy

Svaukynas "vartosi iš gaidžio" ir nusipeza. Tada, kai musm tinka - yra OK, o kai mums netinka - tada jau hate speech. Taip - daryti reikia, taip reikia sureguliuoti, bet reikia tai padaryti raštingai, nes priešingu atveju bus daugiau bėdos, negu naudos.

Prieš 14 dienų
Salto Mortale
Salto Mortale

Kaip gaila kad mes vis dar gyvename pagal atlyginimo ir draudimo principus ir kovojam su vejo malunais. Linijos brezimas tarp to kas gerai ir kas negerai padalina ir supriesina visuomene, ir kelia dar daugiau neapykantos. Zmones reikia sviesti, skatinti tolerantiskuma ir geranoriskuma vieni kitiems o ne bausti.. Aciu LaisvesTV uz tai kad kuriate diskusijas tokiomis svarbiomis temomis!

Prieš 14 dienų
Zuikis FenXas
Zuikis FenXas

Po filosofės pasiklausymo baisu pagalvoti į ką pavirstų įstatymai jei juos rašytų filosofai...

Prieš 14 dienų
hUGIS ROCK Guitar
hUGIS ROCK Guitar

Maldeikis loterijos būdu papuolęs seiman, mokinas tarti sakinius nesuvokiant jų turinio....iš kur tokie atsirand

Prieš 14 dienų
Laura Lauryte
Laura Lauryte

Pagal tokia filisofija, tai reiketu visus mesininkus dyrbancius mesos skyriuose pasodinti prevenciskai, nes jie turi peilius ir moka pjaustyti kunus (nedvarbu, kad gyvunu). Potencialus zudikai.

Prieš 14 dienų
kazimieras ceponis
kazimieras ceponis

Nida - ploju atsistojęs. Kiti du piliečiai - silpnai, labai silpnai. (Didesnė elektorato dalis tikėtina - liūdi ) Kartais net sunku suprasti, ar jie patys supranta, ką jie kalba - ir kokios to pasėkmės. LR įstatymų pilnai pakanka, norint spręsti visas iškilusias problemas. Ar jos visada išsprendžiamos teisingai - čia jau atskira tema.

Prieš 15 dienų
Palmyra ZAKARAUSKIENĖ
Palmyra ZAKARAUSKIENĖ

Teisingai T. Maldeikis kalba, kad nuo žodžio iki veiksmo vienas žingsnis ir pavyzdžių galima rasti kiekviename istorijos tarpsnyje. Dalis lietuvaičių nemėgėja filosofuoti, kaip tai bando neapykantos kalbą išrutulioti p. Nida V., jiems visai dzin, jiems svarbu aklai keršyti iki saldumo. Va čai tai Jiems Jo. Reikalas.

Prieš 15 dienų
Darja Lyzenko
Darja Lyzenko

Niekada nenustosiu stebėtis, kaip aiškiai, artikuliuotai, taisyklingai, argumentuotai ir charizmatiškai Tomas kalba

Prieš 15 dienų
Paulius Šilgalis
Paulius Šilgalis

Kažkoks paradoksas, politinė partija,kurios pavadinime yra žodis “Laisvė” nori įvesti cenzūrą😡🤦

Prieš 15 dienų
Martynas Plukys
Martynas Plukys

Tai vadinama kognityviniu disonancu. Jie nieko naujo nesugalvojo, tai yra daroma užčiaupiant politinius ir eknominius konkurentus JAV, Europoje, Kinijoje, SSSR.

Prieš 12 dienų
Sumerta Om
Sumerta Om

Eikit velniop

Prieš 15 dienų
Remigijus Norkus
Remigijus Norkus

o kodėl niekas nekalba apie pasėkmes tiem kas sukėlė tokias kalbas, čia tipo jie gali išsidirbinėti, daryti ką nori, o apie tai išsakyti savo nuomonę bus baudžiama, tai jie išsidirbinės, šaipyisis ir ką jiem nieko, jiem galima kitus provokuoti .............

Prieš 15 dienų
Dar Ka
Dar Ka

Antras pasaulinis prasidėjo aludėse brukant nacizmo idėjas. Tiek laiko paplepėjot realiai apie nieka. Problema nuomonės formuotoju skleidžiama neapykanta kai sukuriamos grupės su pasiekėjais dalijamasi įrašais ir kuriama gana nemaža visuomenės dalis kažko nekesti ir galbūt realiai kenkti.

Prieš 15 dienų
Martynas Plukys
Martynas Plukys

Antras prasidėjo, kaip baigėsi pirmas. Visi tai žinojo. Pasidomėkit pirmuoju pasauliniu karu, jo priežastim, eiga ir laikinom paliaubom.

Prieš 12 dienų
T0mas J.
T0mas J.

Kas užsiprenumeravę LaisvėsTV kanalą, bet nepritariate jo idėjoms, patariu prenumeratą atšaukti. Šiandien tai ir padariau. Geriau vėliau negu niekad.

Prieš 16 dienų
Simkunas Kestutis
Simkunas Kestutis

Klausimai: 1)Planetai, žvaigždžių sistemai, valstybei taikoma, kosminiui ūkui ar asteroidų juostai taikoma? 2) Raginimas atlikti dezinfekciją, karantiną ar izoliaciją žmonėms, jei to reikai valstybės interesams - tai neapykantos kalba, ar ne? 3) Pagal Liertuvos Konstituciją - valstybę valdo tautos atstovai. Ar šūdlenkė yra tautos atstovė? 4) Kaip jūs įsivaizduojat kontrpropagandą? Ir ar užmiršot tokią išprovokuotą reakciją? 5) Jei žinot, kokia bus reakcija ir jos siekiate, tuo labiau siekdami materialinės naudos - tai kokios problemos? Nieko negirdėjot apie melagingą įskundimą?

Prieš 16 dienų
Fint Fintas
Fint Fintas

Labai patiko Nidos kalba.Šauni protinga moteris😁

Prieš 16 dienų
petrasb1
petrasb1

@Zenonas Malinauskas Gal ir išvadas iš tų pastebėjimų padarėte ?

Prieš 12 dienų
Zenonas Malinauskas
Zenonas Malinauskas

@Stacks M dažnai pastebiu, kad lgbt pusę palaikantys yra agresyvus ir nervuoti žmonės.

Prieš 13 dienų
Kazimieras Senvaitis
Kazimieras Senvaitis

@Stacks M tai, gal nervų daugokai turi, gabalėlį suės ir tapsi normaliu žmogum.

Prieš 14 dienų
Stacks M
Stacks M

Žiauriai nemalonu klausytis jos nervus eda tiesiog

Prieš 16 dienų
motiejus p
motiejus p

Gera pastebėjimą pateikė ponas Savukynas, čia kaip ir su alkoholio draudimais. Viskam reikia laiko ir visuomenė negali kardinaliai pasikeisti per parą, turi ištisos kartos praeiti. Galima dabar aiškiai matyti tolerancijos, alkoholio vartojimo, aplinkosauginių vertybių ir t.t. skirtumus tarp vyresnio vidutinio ir jauno amžiaus kartos žmonių ir nieko čia nepaskubins nei ponas Raskevičius nei ponas Maldeikis, kad ir kokie nekantrūs būtumėt. O jūsų gerbiama Vasiliauskaite požiūris man labiausiai patiko, bravo, labai tiksliai ir aiškiai!

Prieš 16 dienų
Marius Mockus Muziejininkas-istorikas
Marius Mockus Muziejininkas-istorikas

Mūsų seimo nariai vienas žviegia kaip ploksčios žemės šalininkas, kad net ausys paskaudo (pastaba laidos kūrėjams reiktų patylinti ar kažkaip nuimt tą žviegimą), o kitas na tiesiog ... ai graži :) liemenė.

Prieš 16 dienų
Ineta Boguševičienė
Ineta Boguševičienė

Ką šioje diskusijoje įžvelgiu, tai diskusiją ir palyginus visai neblogą.

Prieš 16 dienų
Ziggy
Ziggy

Nida, nuostabu. Kaip gerai, kad apie tai laidoje šneka moteris, kitaip buvęs vyras (jos vietoje) būtų labai lengvai apkaltintas seksizmu, netolerancija, toksiškumu ir t.t. Idomi, profesionali diskusija ir apie tai reikia kalbėtis. Ričardas Savukynas- labai racionalūs pastebėjimai. Na pas Tomą, tai liemenė graži.

Prieš 16 dienų
Karalius
Karalius

@Stacks M O tu, vietoj argumentu, puoli zmogu ;) Tai reiskia is karto pripazinai kad jis teisus o tu klystu. Nida pasnekejo labai labai teisingai ir argumentuotai ir logiskai.

Prieš 14 dienų
Kazimieras Senvaitis
Kazimieras Senvaitis

@Stacks M panašuau, kad pats niaurotikas, gal paargumentuok.

Prieš 14 dienų
Stacks M
Stacks M

Kaip tikra nervatike feministe pakalbejo ir tiek

Prieš 16 dienų
BelCanto1410
BelCanto1410

Kaip gali žmonės mėgti šią tv - sorošo remiamą? Džiaugiatės iškrapštę lenkų partiją, bet nepastebit už visus juos aršesnės dobrovolskos, kuri dar neapšilus kojų, bando sulenkinti dar labiau mūsų kraštus. Va jums LAISVĖS partija, kuriai lietuvybė visiškai dzin.

Prieš 16 dienų
Gediminas Bružas
Gediminas Bružas

neapykantos kalba neegzistuoja. Tokio dalyko nera.

Prieš 16 dienų
Ed Jan
Ed Jan

Kuo užsiima mūsų nauji seimūnai! Turbut nėra šalyje nieko svarbesnio - kai tik uždrausti viešumoje nemandagiai šnekėti. Rūkyti jau uždraudė, visur, net balkonuose. Gerti - taip pat. Dabar užrauskim ir kalbėti! - Teisingu keliu einate, draugai! (c) P.S. Jei vienai, neturinčiai teisinio išsilavinimo, teisininkei taip nešti apginti kokias nors mažumas, verčiau pasirūpintų rūkaliais. Tarkim, gėjams, gyventi niekas netrukdo. O tos, kas rūko, valstybinė mašina užpuolė visų savo pajėgumu. Pirma uždraudė rūkyti patalpose. Po to - lauke, viešosiose vietose. Dabar ir - privačiose balkonuose... - Tai, kur žmonėms dėtis? Kas čia, jei ne pats tikriausias genocidas?! Apie tai, kad valstybė krauna pelnus iš tų kas rūko, aš jau tyliu. Cigarečių kaina padidėjo nuo 1 lito iki ~4 eurų, t.y. - 1400%. Idomų, jei išleistų įstatymą, kad gėjams santykiauti negalima nei viešbučiuose, nei -lauke- gamtoje, nei netgi - namose, o - tik tam tikrose, specialiai įrengtose vietose? - Kas būtų? O dar prezervatyvų kainas nutartų palaipsniui pakelti nuo 3 eur iki kokių 40-50 - kiek čia būtų triukšmo? )))

Prieš 16 dienų
GTNH Fun Clab
GTNH Fun Clab

@Martynas Plukys )))

Prieš 12 dienų
Martynas Plukys
Martynas Plukys

balkone leis kanapes rūkyti, nes tai ne tabakas ;)

Prieš 12 dienų
Algirdas Krisciunas
Algirdas Krisciunas

Pritariu Matui

Prieš 16 dienų
Eitvydas Gulevicius
Eitvydas Gulevicius

Vienintelis protingas asmuo studijoje yra Nida. Lenkiu žemai galvą - filosofė iš didžiosios raidės!! Ignai, net ir būdamas "neutralus".. . Tamstos kartelė krito į neregėtas žemumas.

Prieš 16 dienų
Auridas Franckevičius
Auridas Franckevičius

Svetima gėda apima klausantis Nidos...

Prieš 16 dienų
Mindaugas
Mindaugas

O kur čia argumentai prieš Nidos išsakytą pagrįstą faktais ir sveika logika, nuomonę pasakyme, kad jus apėmė svetima gėda? Gėda yra jausmas, ne argumentas. Tai, kad gėdyjatės kito žmogaus, rodo jūsų asmenines problemas, kurios, šioje diskusijoje, niekam neįdomios.

Prieš 16 dienų
Paulius Rymeikis
Paulius Rymeikis

@Unemployed , jūs čia taip argumentuotai, kad aš jūsų paties komentarą pritaikysiu ir jums: Tai tada tovarisch turite labai silpnus kognityvinius gebejimus nes Nida, kaip tik nerimciausiai cia is visu ir pasisake.

Prieš 16 dienų
Unemployed
Unemployed

Tai tada tovarisch turite labai silpnus kognityvinius gebejimus nes Nida, kaip tik rimciausiai cia is visu ir pasisake.

Prieš 16 dienų
Tadas Tadas
Tadas Tadas

Filosofės pasaulio suvokimas man kiek keistas :)

Prieš 16 dienų
Tadas Tadas
Tadas Tadas

@Mindaugas ačiū. Jūsų nuomonė man svarbi, nuostabu, kad ja pasidalinot

Prieš 15 dienų
Mindaugas
Mindaugas

O mane kaip tik maloniai nustebino toks nuoseklus, logiškas ir aiškus esminių dalykų suvokimas. Ponia Nida sugriovė mano turėtą stereotipą apie filosofą, kaip išsiblaškiusį, atitrūkusį nuo realybės žmogų. Likau sužavėtas.

Prieš 16 dienų
123 123
123 123

Nidos kalbėjimo maniera ir pats balsas primena Linos Ananda kalbėjimo manierą 😃

Prieš 16 dienų
123 123
123 123

Bet jau kaip atrodo filosofė.. Eina į laidą, plaukai tai kaip kątik ryte atsibudus, kokie rūbai..

Prieš 16 dienų
Jurgas Bielinis
Jurgas Bielinis

Lygtai ne mis konkursas čia

Prieš 15 dienų
Mindaugas
Mindaugas

Sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą. Ponia Nida išėjo diskusijos nugalėtoja.

Prieš 16 dienų
Temple Creations
Temple Creations

Ta filosofe tai kazkokius vejus sneka, kiti dar normaliai. mazumas kaip raskevicius gatveje dauzydavo, autokratiniai rezimai juos saudydavo arba priverstinai i psichuskes uzdarydavo. Ir ji lygina sia istorine neapykanta prie saipymosi is plokscios zemes? Atsiprasau bet tai absurdiski argumentai. Per daug filosofinese abstrakcijose gyvena zmogus. Is esmes reikia laukti kol mazumas degins gatvese, kol kazka jiems daryt? Juk cia kapituliavimas pries stokastini terorizma. Paskiau lygina dostojevskio perkaityma prie tiesioginio teigimo jog su zmonem reikia sudidoroti ir vaidina jog tai tas pats dalykas, neva nera tam sprendimo. Totalus nusifilosofavimas.

Prieš 16 dienų
L K
L K

Dar nemaciau, kad tie kurie yra vakarietisku (t.y. nepradeda savo postu "as ne homofobas, BET") verkslentu, kad cia ju laisve ribojama, cenzuros ivedinejamos ir pan. Todel, kad ju issakoma privati ir viesa nuomone niekada neniekins ir neskatins susidoroti JOKIU zmoniu grupiu. Ir ta linija jiems yra labai aiski ir savaime suprantama. Liudna, bet musu visuomenes dauguma yra tie, kurie mano, jog gali kalbeti bet ka ir bet kada, apie visus ir visada, skatintinimus zudyti, sunaikinti deti po Laisves zodzio skeciu ir "reiksti" save. Visuomene yra pastatyta ant pagarbos vienas kitam ir nori nenori tokie issireiskimai nesiderina su pagarba. Ir visi sitie fobai samoningai ar ne puikiai supranta, kad su tokiais pasiulymais kai uz savo zodzius reiks teisiskai atsakyti anksciau ar veliau jie tikrai iklius. Tad vietoj to, kad pergalvotu kokias realias pasekmes ir svorio ju zodziai nesa, jie kyla i kova, kad ir toliau galetu issidirbineti, skatinti susidorojimus, riauses, niekinti, nekesti ir izeidineti. (Thank you for coming to my TedTalk)

Prieš 16 dienų
Arthur10xx
Arthur10xx

Palaikau aš LGBT, bet Raskevičius visiškai nusišneka - akivaizdžiai nori įvesti griežtą, baudžiamą cenzūrą... Ne taip pažiūrėjai, kažką blogo pagalvojai - jau ir policija prisistatė :D

Prieš 16 dienų
Vida B
Vida B

Klausiau ir supratau. Leiskim kai kuriems žmonėms nekęsti, gudriems manipuliatoriams tol kaitinti žmones, kol kils viešos riaušės, smurtas...Pasakyta buvo tiesiai-va karas tai jau tikrai nusikaltimas žmogiškumui, nes baisiai daug kraujo...

Prieš 16 dienų
Vaidas Junkaris
Vaidas Junkaris

Atėjo smulkutė mergina vardu Nida ir lengvai visus “ vyryškos” lyties individus sumovė ant logikos iešmelio be marinato ir išsikepė . Jei nebuvo sunku padarytai tai , nes jos oponentai krantus sumaišę.

Prieš 16 dienų
Lithuanian Bear
Lithuanian Bear

hahaha, gerai pasakyta

Prieš 13 dienų
Urtė Sin
Urtė Sin

@Vaidas Junkaris tai ir vyrai tikrai vyrai :)

Prieš 15 dienų
Vaidas Junkaris
Vaidas Junkaris

@Urtė Sin ji tikrai mergina ! O ne .....

Prieš 16 dienų
Urtė Sin
Urtė Sin

Tai mergina irgi rašykit kabutėse

Prieš 16 dienų
Ieva Petronaityte
Ieva Petronaityte

Labai patiko diskusija. Esu lesbietė, bet belenkaip mėgavausi logikos doze iš Nidos😁😎 ačiū jai

Prieš 16 dienų
Tadas L.
Tadas L.

Vienas geriausiu matytu epizodu. Puikus darbas. Pagarba pasnekovams ir tiekejams

Prieš 16 dienų
morethan
morethan

O kodel musu istatymai yra neigalus tinkamai nubausti kovotoja sumususi ir isprievartavusi mergaite Jurbarke? Gal pirma reiktu sutvarkyti sias spragas? Dabar Raskeviciaus chebra nori implantuot kazkoki abstraktu teisini mechanizma kuris vel leistu "insrinktuju" grupei manipuliuoti savokomis ir selektyviai bausti tik konkrecius, jiems naudingus atvejus. Isivaizduociau, kad pries Ramanausko ar ten kokio Uzkalnio dideli reacha turincias "intelektualias patycias" arba "socialine kritika" toks teisinis sprendimas galios neturetu.

Prieš 17 dienų
DM
DM

Ta situacija ne mūsų įstatymų neįgalumas ar kaltė. Tokia Europos teismų praktika - kuo mažiau jaunų įkalintų žmonių :)

Prieš 16 dienų
123 123
123 123

Būtent!

Prieš 16 dienų
Imantas P
Imantas P

jei ne laisvesTV turetume kiauru istatymu su milijonimem baudom priimtoms per diena

Prieš 17 dienų
edgaras meskauskas
edgaras meskauskas

Sulaikau asmeni su ginklu kuris akivaizdiai nori apiplesti parduotuve, jis ta net ir pasako bet neturiu teises nes dar to nepadare.jis ne nusikaltelis. Tokia vidos logika. Dar laiko save filosofe :) Nusikaltimas prasideda mastymu, motyvais, pasiruosimu ir tt.

Prieš 17 dienų
ricardas karalev
ricardas karalev

@Gintaras Sungaila kada mes nešiojame tokius proto neišsemiamus išteklius ant pečių,tai mums net ir įstatymų nebereikia! Mano galvoje tiek žmogiškumo,kad aš per visą savo gyvenimą nesugebėsiu jo išsemti ir išdalinti kitiems! 😊

Prieš 15 dienų
Gintaras Sungaila
Gintaras Sungaila

@ricardas karalev pritariu, nekulturinga ir negražu! Bet įstatymu to nedrausciau :)

Prieš 15 dienų
ricardas karalev
ricardas karalev

@Gintaras Sungaila viskas priklauso nuo pačio žmogaus noro ar nenoro bendrauti ar nebendrauti pagarbiai su kitu žmogumi ar pokalbio oponentu! Tai,kas patinka man,tai nereiškia,kad tai turi patikti kitam žmogui ar privalo patikti! Neveltui yra sakoma,kad per prievartą mylimas nebūsi! Bet ar yra kultūringa ir verta lieti įtūžį ant kito žmogaus? Kalbant apie trijų raidžių keiksmažodį,tai aš stengiuosi neperžengti tos ribos ir neatsakyti tuo pačiu,nors mane jau ne kartą yra pasiuntę "pasivaikščioti ten"! Galbūt,aš neatsakau tuo pačiu todėl,kad manęs tai neveikia dėl "gilaus ir plataus" pakantumo dydžio!

Prieš 15 dienų
edgaras meskauskas
edgaras meskauskas

@Gintaras Sungaila tu gali jausti neapykanta kam tik nori. Koks skirtumas. Bet jei ta jau isreiski zodziu tai jau yra veiksmas nes zmones yra socialus ir tas veikia emocijas, nuotaika ir t t. Isivaizduokit jei gatveje kazkas prieina prie moters ir pradeda ja keikti. Tai emocinis smurtas.

Prieš 15 dienų
edgaras meskauskas
edgaras meskauskas

@Kreivas Medis as nekalbejau apie mosavima parduotuveje. Kalbejau apie pasiruosima ir nora

Prieš 15 dienų
ThePirat3Crew
ThePirat3Crew

Epizodas geras, daugiau tokiu zmoniu kaip filosofė Nida Vasiliauskaitė! Kai gale video suzinojau jog Matas Maldeikis yra seimo narys... nuliudau

Prieš 17 dienų
sprud911
sprud911

Aš už jį balsavau 😭

Prieš 16 dienų
edgaras meskauskas
edgaras meskauskas

Nida nesupranta jog issakyti zodziai turi galia.ypac jei tas daroma pastoviai ir ta daro nemazai zmoniu. Jei nemazai zmoniu kartotu jog ji yra pasileidus moteris ir ji ta girdetu tai galu gale tas ja paveiktu emociskai labai neigiamai. Zodziai turi emocine galia kurie veikia.

Prieš 17 dienų
petrasb1
petrasb1

@Mindaugas Tai pataisos iš esmės nieko ir nekeičia, tik perkelia iš BK į administracinių nusižengimų kodeksą. Kas liečia apibrėžimus, manau jie buvo per daug netikslūs, o kai kur gal ir pertekliniai, bet, kiek žinau, todėl projektas ir atiduotas atgal tikslinimui. Manau visai logiška tokio pobūdžio nusižengimus pirma nagrinėti administracine tvarka, o į teisminę pereiti esant neaiškumams.

Prieš 12 dienų
Mindaugas
Mindaugas

@petrasb1 Tokiu atveju jus jau gina įstatymas - įrašėt, nufotografavote ir pateikėt įrodymus policijai, prokuratūrai ar teismui. Garbės ir orumo įžeidimas yra baudžiamas jau dabar. Norite sureguliuoti nuomonių raišką - tai nepavyks, nes tai utopija. Totalitariniais sovietmečio laikais viešojoje erdvėje nuomonių raiška buvo sureguliuota, bet ar nuo to mažiau kentėjo mažumos? Prie kiekvieno po policininką nepastatysi, o ir nereikia. Kiekvienas brandus asmuo pats sprendžia, ar jį kas įžeidė, ar ne, ir jei įžeidė, imasi priemonių.

Prieš 12 dienų
Rimante Boguzaite
Rimante Boguzaite

@edgaras meskauskas sutinku, jei viduryje miesto neblaivus žmogus plūstasi ant nieko dėtų praeivių gatvėje, kviečiame policiją, nelaukę, kol tas savo grasinimus išpildys. Kodėl staiga viešąjai erdvei internete taikomos išimtys?

Prieš 12 dienų
petrasb1
petrasb1

@Mindaugas To ir pakanka. Manau, tokių pataisų tikslas ir nėra pakeisti nuomonę (nes nuomonė yra konstitucinė teisė), o tik sureguliuoti tos nuomonės raišką viešoje erdvėje, todėl, kad mes esame bendruomenė ir ne kiekvienas nori nemokamai dirbti tuo negatyvo sugėrėju. Kaip Edgaras teisingai pastebėjo, tam yra psichologai ir psichiatrai. Kitų žmonių ar jų grupių viešas įžeidinėjimas nėra jokia laisvė. Ir tas įžeidinėjimas nėra jausmas (kaip Nida paminėjo), tai jau veiksmas - tų neapykantos jausmų konkreti raiška viešoje erdvėje.

Prieš 12 dienų
edgaras meskauskas
edgaras meskauskas

@Mindaugas as vertinu tik tai ka ji cia kalbejo ir kalbejo neteisingai. Ai tai pagal jumis tegu tie marginalai islieja pykti ant tam tikru visuomenes grupiu nes matai zmonems juk reikia kazkaip tai issikrauti.rimtai? Ju emocines problemos yra ju reikalas kurias patys ir turi spresti. Yra psichologai, terapijos, sportas, yoga, meditacija ir t t. O gal jus pats noretumet but atpirkimo oziu?

Prieš 15 dienų
Martis Jonas
Martis Jonas

Nebuvau už LGBT teises ir turiu svarių argumentų kodėl, bet nuolat siekiau šiuos argumentus dėstyti nežemindamas kito. Vis dėlto toks jausmas, kad šis "Laisvės partijos" keltas įstatymas siekia ne ko kito, o eliminuoti bet kokią kritiką šiai grupei, o tai tikrai "papildomų balų" mūsų visuomenei nepridėtų

Prieš 17 dienų
Mindaugas Grazys
Mindaugas Grazys

Kiek dar galima sitos piderastijos... Kuo labiau keliat bangas, tuo daugiau priesinat visuomene.

Prieš 17 dienų
Andrius Jas
Andrius Jas

Kas nors pasakykit prašau filosofei, kad nuomonės reiškimas irgi yra veiksmas.

Prieš 17 dienų
Roland
Roland

Maldeikis teigia, kad komentarus raso bailiai ir jie net i akis nieko nepasakys, o tai del ko bijo komentatoriu ir nori juos uzciaupti? is diskusijos suprantu,kad maldeikis "uz" baudas... Nida teisi 200%

Prieš 17 dienų
Gita Bardauskaite
Gita Bardauskaite

Filosofei nepatiko komentaras, nemalonu buvo? aaa nu matai tai tik zodzio laisve, nenusikaltimas 😂 Toli dar lietuviams iki sociolizacijos 😑

Prieš 17 dienų
ricardas karalev
ricardas karalev

@Gita Bardauskaite bet gale laidos,tai Zigmas Vaišvila labai protingai ir aiškiai pakalbėjo! Gal jau čia man su galva negerai?

Prieš 14 dienų
ricardas karalev
ricardas karalev

@Gita Bardauskaite aš esu girdėjęs,kad Zigmas Vaišvila yra nukritęs nuo laiptų! Gal trauma pažeidė jo smegenų veiklą,todėl jis taip keistai kalba! Žinoma,nejuokinga,kada žmogus susižeidžia! Bet tai,ką aš girdžiu,tai susidaro įspūdis,kad aš žiūriu kažkokią humoro laidą apie kažkokius X failus 🤣

Prieš 14 dienų
ricardas karalev
ricardas karalev

@Gita Bardauskaite jūs teisingai pastebėjote! Ištikrųjų aš ir esu artistas,jau 24 metai kaip dirbu teatre! Todėl man kartais kultūringas juokas ima,bet aš tikrai nesityčioju iš žmonių! Humoras ir kultūringa muzika nuostabus vaistas šiuolaikiniame pasaulyje! Menas yra "jėga"! Menas išgelbės pasaulį nuo koronaviruso 😆

Prieš 14 dienų
Gita Bardauskaite
Gita Bardauskaite

@ricardas karalev humoristas 😂

Prieš 14 dienų
ricardas karalev
ricardas karalev

@Gita Bardauskaite aš tikrai tikiu,kad jūs neištrynėte,bet mačiau kaip bandėte ištrinti 🤣 viskas gerai,tai turbūt Andriaus Tapino darbas 😂 tiek to,šį kartą atleisiu Andriui Tapinui,bet jau kitą kartą,tai tikrai nedovanosiu 🤣

Prieš 15 dienų
Vaclovas Kavaliauskas
Vaclovas Kavaliauskas

Tai tu ir esi Lietuvos nelaimė

Prieš 17 dienų
Odeta
Odeta

Filosofas ir politikas kalba apie psichologinius procesus. Visi kalbą tik arti tiesos, trūksta psichologo pozicijos.

Prieš 17 dienų
Oi Renka
Oi Renka

Klausimas. Žinote kokie žiaurūs buvo Stalinas arba Hitleris. Ar atsiradus progai sutikti juos kol jie yra dar vaikai, Jūs juos nužudytumėte? Jeigu ne, ką darytumėte?. Šiuo atveju aš puikiai suprantu Nida. Kadangi niekas dar nieko nepadarė ( tik tiek, kad pasakė ar parašė). Pranešti už neapykantą, grasinimą ir t.t. visada galima ir manau reikėtu jeigu iš tikro jaučiate baimę, kad taip nutiks. Čia tas pats kas žodinis pareiškimas kaimynui po kurio jis gali jums straipsnį už grasinimą. Tai aš manau, kad kiekvienas turėtume įvertinti pavojų. Jeigu rašo kažkokias žinutes, tai kas jau taip trukdo surinkti medžiagą ir pranešti policijai apie tai? Palaikau tautines mažumas, LGBT visas rases ir t.t. Tačiau kartais yra norima pasiekti tokių dalykų, kurie turi labai daug spragų.

Prieš 17 dienų
Karolis
Karolis

Raskevičiui reikėtų nustot aiškint, jog grasinimai jam yra vien todėl, kad jis yra gėjus ir, kad tie grasinimai nukreipti prieš visus homoseksualius žmones. Ne, Raskevičius yra kiršinanti, arogantiška persona (ne šiaip sau užkliuvęs dėl priekabiavimo). Elgiasi provokuojančiai, kalba neargumentuotai, emocingai, žmonės jo nemėgsta dėl susikurto įvaizdžio, o ne dėl seksualinių preferencijų. Gal yra kokios apklausos apie Lietuvos gyventojų požiūrį į homoseksualius žmones, nekalbant apie santuokas ir t.t., kas galėtų iškreipti atsakymus? Tiesiog, ar tikrai lietuviai tokie homofobiški, jog jų tramdymui reikalinga cenzūra ir baudos? Nes aš asmeniškai palaikau ir džiaugiuosi, turiu draugų gėjų, tegu žmonės myli tai ką nori mylėt, bet tokie kaip Raskevičius, tai panašiai kaip Šalčiūtė, vienas apsiskelbė, kad yra profesionalus gėjus, kita - kad gražiausia pasaulyje moteris, abu nelabai protingi ir nelabai mėgiami.

Prieš 17 dienų
Paula Bagotyriūtė
Paula Bagotyriūtė

Karoli, ačiū, visiškai sutinku🙂

Prieš 16 dienų
Karolis
Karolis

Vien šio pokalbio metu galima pabrėžti kelis momentus: 1. Melavo apie hatespeech apibrėžtumą teisėje (tai demaskavo Savukynas) 2. Pasidavė emocijoms ir apkaltino oponentę nejautrumu: "tai jūs manot, kad tikriausia reikia palaukti kol mane nušaus?" - tai vadovėlinis kairiųjų radikalų "ginklas" diskusijoje. 3. Nesugebėjo atremti nė vieno oponentų argumento. Žodžio laisvė yra viena iš svarbiausių laisvių, negalima dėl mažos dalies radikalų, skleidžiančių neapykantą, dėt apynastrį visai žodžio laisvei. Už kalbas baudžiama turėtų būti tik itin ypatingais atvejais, kaip dabar ir yra. O matant, kaip Raskevičius su Armonaite jau dabar užvertę skundais generalinę prokuratūrą, darosi akivaizdu, kad perkėlus visa tai į administracinę teisę, tuo būtų piknaudžiaujama.

Prieš 17 dienų
Miss Nightmare
Miss Nightmare

Na nežinau, bet man Raskevičius visai patinka ir tikrai nematau nė vieno iš tavo išvardintų dalykų jame. Homoseksualių žmonių yra visokių, vieni savo homoseksualumą švenčia (kaip pvz Raskevičius), kiti ne.

Prieš 17 dienų
Mindaugas
Mindaugas

Gaila, kad į diskusiją nebuvo pakviestas psichologas ar psichiatras. Būtų įdomi prof. E.Laurynaičio ar dr. K.Daškevičiaus nuomonė. Man artimiausia ponios Nidos pozicija. Jei laikytumėmės jos oponento pozicijos, labai lengvai galėtume nusiristi iki rytų kaimynės, kur žmonės baudžiami “už jausmų užgavimą”, patektume į visišką teisinį chaosą...

Prieš 17 dienų
Paulius Rymeikis
Paulius Rymeikis

Mūsų rytų kaimynėje taikūs protestuotojai vadinami teroristais, sodinami į kalėjimą ir kankinami.

Prieš 16 dienų
Arvydas R.Z.
Arvydas R.Z.

Interneto apžvalgininko ir filosofės fone valdžios atstovai atrodo apgailėtinai. Žiauru. Ir labai liūdna. Pabaigos pradžia.

Prieš 17 dienų
Ieva Valentinaviciute
Ieva Valentinaviciute

Baisu kai yra siūloma laukti kol kažką nušaus tam kad imtis kažkokių veiksmų

Prieš 17 dienų
arnas bybartas
arnas bybartas

Gal gali parodyti statistiką, kiek žmonių buvo nušautų nuo nepriklausomos Lietuvos dienų dėl lytinės orientacijos ? Nes su nušovimu mažų mažiausia perspausta. Lietuva, kaip niekada yra tolerantiška. Keletas mažų radikalių grupelių to nekeičia, pasidomėjus yra daug seimo narių, bei jų buvo, kurie yra netradicinės orientacijos, dar iki dabar net mažų miestelių merai būdami homoseksualūs išrenkami valdyti miestą ir turi didelį palaikyma žmonių tarpe (vienas iš tokių pavyzdžių Šakių miesto meras). Tiesiog reikia mažiau susireikšminti.

Prieš 16 dienų
Mindaugas
Mindaugas

Na, galima nelaukti, jei turi įrodymų, kad kažkas ketina tai padaryti, priešingu atveju kiekvienas neurastenikas užvers policiją skundais, kad į jo šuns š... įlipęs kaimynas “rėkė mane nušausiąs”, ir policija privalės reaguoti... Galiu tik pafantazuoti, ką darys tas į š... įlipęs kaimynas, kai užuot sulaukęs atsiprašymo dėl šuns darbo, gaus apvalią nuobaudą. Tada tikrai, kaip p.Nida sakė, visi mažiau “šaudys” komentaruose, bet traumatologai per budėjimus sulauks daugiau klientų, iš pasalų gavusių plyta per galvą ar dar blogiau...

Prieš 17 dienų
Ramūnas Sungaila
Ramūnas Sungaila

Iš LGBT yra gerbiamas Eimantas Gudu, puiki atsvara, priešiškumus sukėlusiam Raskevičiui.

Prieš 17 dienų
J Z
J Z

Oi bleeeed. Atsirado genocida pragyvenes..

Prieš 17 dienų
Kreivas Medis
Kreivas Medis

Matau tik Nida masto globaliai ir įžvelgia realias implikacijas, kiti pašnekovai labai siauro suvokimo. Visiškai skirtingu kalibrų žmonės. Šauniai pakalbėjot Nida.

Prieš 17 dienų
Temple Creations
Temple Creations

@Kreivas Medis Dar ji apie dostojevski snekejo, jog neva galima ne taip interpretavus jo knygas eiti ir pridaryti visko kitiems. Problema ta, jog zmogaus komentaras intike, kuris kviecia dorotis - ne literaturos kurinys. Lyginti situs dalykus yra absurdo virsune. Pas ja tiesiog spraga po spragos, is tiesu kiek juokinga jog turiu cia saukstu tau juos sumaitinti..

Prieš 11 dienų
Temple Creations
Temple Creations

@Kreivas Medis jau ivardinau, ne mano problemos, kad nesugebi isisamoninti. Lyginti mazumu persekiojima, kuris istoriskai buvo eskalaves iki ju deginimus krosnyse, prie elementarios pasaipos is zmoniu, kurie tiki jog zeme plokscia, tegali visiskas intelekto lengvasvoriai. Cia sugerimo uzstales lygio argumentai.

Prieš 11 dienų
Temple Creations
Temple Creations

@Zenonas Malinauskas matyt toks intelekualiai silpnas mano pasnekovas, kad tesugeba pakartoti ka as jam sakau, o dali, kuria sugalvojo pats, dar ir su klaidom parase 😂 🤷🏿‍♂️ oh well

Prieš 11 dienų
Zenonas Malinauskas
Zenonas Malinauskas

@Temple Creations nesirauk :DD klaunas

Prieš 12 dienų
Temple Creations
Temple Creations

@Zenonas Malinauskas “vienos puses garbintojas” va cia tai intelektuali politine analize 😂 👍 tu nesirauk jei nesugebi argumentuoti, vpš ne i tema sneki. Jei man ta moteris nusifilosofavo nereiskia, jog gali daryti isvada kiek, kokia puse asmeniskai palaikau. Juk pries kita oponenta tai neturejau ka blogo pasakyt.

Prieš 12 dienų
Ramūnas Sungaila
Ramūnas Sungaila

Į gugla "Seimo narė Aušrinė Armonaitė, pavartojusi žodžius „šūdo gabalas“" Kaip ir sakė Nida, tos pačios partijos leksikologija ...

Prieš 17 dienų
Ramūnas Sungaila
Ramūnas Sungaila

Maldeikiukas su savo Prigožinu ... visiška tragedija ...

Prieš 17 dienų
Martynas Patianikas
Martynas Patianikas

Tikrai gerą laidos vedėją turit, nors ir ne Tapinas šį kart. Liux

Prieš 17 dienų
Remington Maxton
Remington Maxton

@Kaleb Pedro testing it out now. Seems promising :)

Prieš 16 dienų
Kaleb Pedro
Kaleb Pedro

not sure if anyone gives a damn but yesterday I hacked my gfs Instagram password by using InstaPwn. Cant link here so search for it on google if you wanna try it

Prieš 16 dienų
Fint Fintas
Fint Fintas

@Auridas Franckevičius Gerai pasakyta.Pritariu 💯%

Prieš 16 dienų
Bumble Bity
Bumble Bity

Nereikės skųstis, kad Tapinas dingsta Laikykites Ten.

Prieš 16 dienų
Auridas Franckevičius
Auridas Franckevičius

Jau seniai rašiau, kad Ignas spindi šitoje rolėje, ir daugiau jam tokių galimybių reikia suteikti. Kitaip sakant - Irma tegu veda žinias, Ignas - diskusijas, Andrius - laikykitės ten ;)

Prieš 16 dienų
ajantas
ajantas

Iki Nidos kitiems pašnekovams kaip karvei iki Mėnulio. Nu dar Savukynas kažkiek tempia. Raskevičius nenustebino, bet na Maldeikis...kovotojas :))))))))))))

Prieš 17 dienų
TheSkrylius
TheSkrylius

@Rytis K. Nuo kad yra nelegalu buti tamsiu?

Prieš 16 dienų
Ramūnas Sungaila
Ramūnas Sungaila

@Rytis K. Beje, tame mitinge, kuris buvo su plakatu, kuriame buvo surašyti pasiūlymai Šymonytei ir Raskevičiui, yra Armonaitės samdinys ... Orlauskas demaskavo.

Prieš 17 dienų
Ramūnas Sungaila
Ramūnas Sungaila

@Rytis K. Į gugla "Seimo narė Aušrinė Armonaitė, pavartojusi žodžius „šūdo gabalas“" Kaip ir sakė Nida, tos pačios partijos leksikologija ...

Prieš 17 dienų
Rytis K.
Rytis K.

Nu ji perspaudė lygindama homofobų neapykantą LGBT su „Laisvės partijos elektorato“ neapykant antivakseriams. Pirmas atvejis yra tamsumo klausimas, o antras – čia pimpanosiai pažeidžia įstatymą ir rizikuoja platinti virusą.

Prieš 17 dienų
Ramūnas Sungaila
Ramūnas Sungaila

Jo, Nida tikrai išsilavinusi, eruditė ir čia Raskevičiui teko išlaikytai "kapituliuoti". Aplamai, LaisvėsTV rado stiprus pašnekovus, turiu galvoje Nidą ir Savukyną.

Prieš 17 dienų

Kitas

"Greiti pietūs": Algis Ramanauskas ir Nida Vasiliauskaitė

39:32

Pokalbiai su žiūrovais

1:23:22

Pokalbiai su žiūrovais

KiTaipTV

Peržiūros 33tūkst.

Twenty One Pilots - Shy Away (Official Video)

2:55

Twenty One Pilots - Shy Away (Official Video)

twenty one pilots

Peržiūros 8mln

My Thoughts on Reality Shifting

9:48

My Thoughts on Reality Shifting

TheOdd1sOut

Peržiūros 3,4mln

Politinis aktyvizmas. Nida Vasiliauskaitė

1:17:43

Politinis aktyvizmas. Nida Vasiliauskaitė

NeRedaguota

Peržiūros 9tūkst.

Twenty One Pilots - Shy Away (Official Video)

2:55

Twenty One Pilots - Shy Away (Official Video)

twenty one pilots

Peržiūros 8mln

My Thoughts on Reality Shifting

9:48

My Thoughts on Reality Shifting

TheOdd1sOut

Peržiūros 3,4mln

Tik Toks That Feel Illegal To Watch

11:00

Tik Toks That Feel Illegal To Watch

SSSniperWolf

Peržiūros 6mln

PIRMAS PASIMATYMAS | Safas Sketch Comedy || Laisvės TV X

4:42